Driftsstatus

Planlagte og akutte driftsforstyrrelser

Her finder du information om aktuelle driftsforstyrrelser

23-01-2025, kl. 10:30

Løst

Kære AutoDesktop-bruger

Som opfølgning på tidligere udsendte information om GDPR-meddelelser udsendt ved en fejl, kan vi nu oplyse at årsagen er lokaliseret.

Vi har i går testet en opdatering og i den forbindelse blev der lokaliseret en række kunder, der af forskellige årsager aldrig har modtaget den relevante GDPR-meddelelse.

Dette udløste en GDPR- meddelelse til de aktuelle kunder.

Det er selvfølgelig uheldigt, at der efter så lang tid udsendes en mail eller SMS og det skal vi beklage. Fremover vil disse GDPR-meddelelser udsendes uden forsinkelse.

Efter vores opfattelse er der derfor tale om en uheldig fejl, hvor der er sendt en GDPR-servicemeddelse ud, som ikke skulle være sendt ud. Vi er ikke bekendt med, at der er sendt oplysninger til kunder, som ikke måtte modtage dem. Vi har herudover vendt episoden med vores juridiske rådgivere.

Skulle der være forhandlere, som har spørgsmål, eller mener, at der er behov for en lokal opfølgning på mailudsendelsen, står vi til rådighed.

Kontakt Claus Hallas Nielsen på tlf.  88 82 62 60.

22-01-2025, kl. 11:30

Kære AutoDesktop-bruger

Mange af jeres kunder, som er oprettet i jeres system, har via mail modtaget GDPR-meddelelser, der er udsendt ved en fejl. 

Udsendelsen er foregået siden i går eftermiddags omkring kl. 16.30. Der er ikke udsendt markedsføringsmateriale – det drejer sig om en kvittering for, at kunden er oprettet og som normalt udsendes i henhold til GDPR-regler om oplysningspligten.

Vi har stoppet udsendelserne, og er i gang med at finde årsagen til fejlen.

Vi skriver ud igen, når der er nyt i sagen. 

Vi beklager de gener, det medfører.

03-01-2025, kl. 10:00

LØST: Udfordringer med Dracar+

Keyloop melder at fejlen er løst og Dracar igen fungere som det skal. 

02-01-2025, kl. 10:30

Udfordringer med Dracar+

Keyloop oplever desværre en udfordring med Dracar+ i øjeblikket. Der er derfor ikke forbindelse til Dracar+ gennem AutoDesktop.

Der er fuld fokus på at få det løst hurtigst muligt. Vi beklager de gener dette måtte medføre.

02-01-2025, kl. 10:30

Udfordringer med Dracar+

Keyloop oplever desværre en udfordring med Dracar+ i øjeblikket. Der er derfor ikke forbindelse til Dracar+ gennem AutoDesktop.

Der er fuld fokus på at få det løst hurtigst muligt. Vi beklager de gener dette måtte medføre.

03-12-2024, kl. 13:20

LØST: VOM er ikke tilgængelig i AutoDesktop

Netværket er oppe og køre igen og integrationen til VOM virker nu som den skal.

03-12-2024, kl. 13:20

LØST: VOM er ikke tilgængelig i AutoDesktop

Netværket er oppe og køre igen og integrationen til VOM virker nu som den skal.

03-12-2024, kl. 11:10

VOM er ikke tilgængelig i AutoDesktop

Grundet netværksproblemer hos Toyota, er det ikke muligt at tilgå VOM. Det påvirker nybilstilbud samt Ordrelisten.

Vi giver en opdatering, så snart der er nyt i sagen.

29-11-2024, kl. 08:35

Telefonerne virker igen 

28-11-2024, kl. 13:25

Telefonen er nede

Grundet udfordringer hos TDC er det ikke muligt at ringe til vores hovednummer/supporten i øjeblikket.

Vi henviser derfor til mailen support@autoit.dk.

18-11-2024, kl. 22:30

LØST Udfordringer med TFS og Jyffi-integrationerne i AutoDesktop

Integrationen til AutoDesktop fra Jyffi og TFS er nu fuldt funktionel igen.

Problemerne med hastighed på tilbud hos Toyota-forhandlere er samtidigt løst.

Vi beklager meget de udfordringer det har givet ude i butikkerne.

 

18-11-2024, kl. 17:00

Status: Udfordringer med TFS og Jyffi-integrationerne i AutoDesktop

Fortsat ingen løsning. Ny status kommer i morgen.

Vi beklager fortsat meget de gener det medfører.

22-01-2025, kl. 11:30

Kære AutoDesktop-bruger

Mange af jeres kunder, som er oprettet i jeres system, har via mail modtaget GDPR-meddelelser, der er udsendt ved en fejl. 

Udsendelsen er foregået siden i går eftermiddags omkring kl. 16.30. Der er ikke udsendt markedsføringsmateriale – det drejer sig om en kvittering for, at kunden er oprettet og som normalt udsendes i henhold til GDPR-regler om oplysningspligten.

Vi har stoppet udsendelserne, og er i gang med at finde årsagen til fejlen.

Vi skriver ud igen, når der er nyt i sagen. 

Vi beklager de gener, det medfører.

03-01-2025, kl. 10:00

LØST: Udfordringer med Dracar+

Keyloop melder at fejlen er løst og Dracar igen fungere som det skal. 

02-01-2025, kl. 10:30

Udfordringer med Dracar+

Keyloop oplever desværre en udfordring med Dracar+ i øjeblikket. Der er derfor ikke forbindelse til Dracar+ gennem AutoDesktop.

Der er fuld fokus på at få det løst hurtigst muligt. Vi beklager de gener dette måtte medføre.

02-01-2025, kl. 10:30

Udfordringer med Dracar+

Keyloop oplever desværre en udfordring med Dracar+ i øjeblikket. Der er derfor ikke forbindelse til Dracar+ gennem AutoDesktop.

Der er fuld fokus på at få det løst hurtigst muligt. Vi beklager de gener dette måtte medføre.

03-12-2024, kl. 13:20

LØST: VOM er ikke tilgængelig i AutoDesktop

Netværket er oppe og køre igen og integrationen til VOM virker nu som den skal.

03-12-2024, kl. 13:20

LØST: VOM er ikke tilgængelig i AutoDesktop

Netværket er oppe og køre igen og integrationen til VOM virker nu som den skal.

03-12-2024, kl. 11:10

VOM er ikke tilgængelig i AutoDesktop

Grundet netværksproblemer hos Toyota, er det ikke muligt at tilgå VOM. Det påvirker nybilstilbud samt Ordrelisten.

Vi giver en opdatering, så snart der er nyt i sagen.

29-11-2024, kl. 08:35

Telefonerne virker igen 

28-11-2024, kl. 13:25

Telefonen er nede

Grundet udfordringer hos TDC er det ikke muligt at ringe til vores hovednummer/supporten i øjeblikket.

Vi henviser derfor til mailen support@autoit.dk.

18-11-2024, kl. 22:30

LØST Udfordringer med TFS og Jyffi-integrationerne i AutoDesktop

Integrationen til AutoDesktop fra Jyffi og TFS er nu fuldt funktionel igen.

Problemerne med hastighed på tilbud hos Toyota-forhandlere er samtidigt løst.

Vi beklager meget de udfordringer det har givet ude i butikkerne.

 

18-11-2024, kl. 17:00

Status: Udfordringer med TFS og Jyffi-integrationerne i AutoDesktop

Fortsat ingen løsning. Ny status kommer i morgen.

Vi beklager fortsat meget de gener det medfører.

Oplever du driftsforstyrrelser?

Oplever du driftsforstyrrelser er du velkommen til at kontakte vores support via formularen nedenfor eller kontakte os på 88826260.