Antallet af supportsager falder – og vi både svarer og løser sager hurtigere

12 jan 2023 | Auto IT

Statistikken over 2022 viser, at Auto IT's support løser sager hele 43 procent hurtigere end året før, og at antallet af sager er faldet med 30 procent siden 2019.

Auto IT’s support løser sager hele 43 procent hurtigere end året før, og antallet af sager er faldet med 30 procent siden 2019.

Det viser statistik for 2022. Faldet sker på trods af, at Auto IT har fået en langt større produktportefølje, man kan henvende sig omkring.

Dels er der flere medarbejdere i supporten, og strukturen er ændret, så der er koblet et dedikeret 2. level-supportteam på, som består af dataeksperter og udviklere.

Samtidigt er der indført flere automatiserede test til at supplere vores brugertest, inden det udrulles til alle.

Bedre hvert år
Antallet af sager er generelt faldet siden 2019, hvor vi gennemførte en stor server-omlægning, for at give en højere stabilitet på systemerne.

Desuden er de såkaldte kritiske sager, som involverer mange brugere, faldet endnu mere markant. Siden 2019 er den slags sager faldet med nær 40 procent.

Hjælpen er nær for dig 
Supporten er dog meget mere end deciderede fejl. Det er hjertet i al kommunikation i Auto IT, som tager sig af alt fra omstilling, oprettelse af nye brugere, oplæring af programmer og din hjælp til dagligdagens problemer.

Afdelingen blev således kontaktet 17.000 gange i 2022, og alligevel er der i gennemsnit kun et halvt minuts ventetid på telefonen, og 86 procent af sagerne kræver kun én henvendelse, før den løses, mens hele 95 procent løses med to eller færre udvekslinger.

Sikrer daglig drift
En anden vigtig opgave er også overvågning og sikring af driften i weekenden, så dit åbent hus-arrangement kan holdes kørende.

Har du brug for hjælp, så finder du supporten på 88 82 62 60 eller support@autoit.dk.

Husk, at supporten foretrækker at få en mail, da historikken dermed er dokumenteret, og der er mulighed for at vedhæfte skærmbilleder, video mv. Du kan også bruge formularen her.

Inden du henvender dig, kan du med fordel tjekke driftsstatus på Auto IT her, hvor vi altid melder ud med kendte problemer.