Driftsstatus

Planlagte og akutte driftsforstyrrelser

Her finder du information om aktuelle driftsforstyrrelser

18-11-2024, kl. 22:30

LØST Udfordringer med TFS og Jyffi-integrationerne i AutoDesktop

Integrationen til AutoDesktop fra Jyffi og TFS er nu fuldt funktionel igen.

Problemerne med hastighed på tilbud hos Toyota-forhandlere er samtidigt løst.

Vi beklager meget de udfordringer det har givet ude i butikkerne.

 

18-11-2024, kl. 17:00

Status: Udfordringer med TFS og Jyffi-integrationerne i AutoDesktop

Fortsat ingen løsning. Ny status kommer i morgen.

Vi beklager fortsat meget de gener det medfører.

18-11-2024, kl. 14:25

Status: Udfordringer med TFS og Jyffi-integrationerne i AutoDesktop

Der arbejdes fortsat på en løsning, men vi har på nuværende tidspunkt ikke et forventet tidspunkt, det bliver løst på.

Vi beklager fortsat meget de gener det medfører.

18-11-2024, kl. 09:45

Udfordringer med TFS og Jyffi-integrationerne i AutoDesktop

Vi oplever desværre at integrationerne til TFS og Jyffi ikke virker, som de skal.

Det betyder blandt andet at man bliver mødt med en fejlbesked hvis der forsøges at benyttes Jyffi-integrationen på tilbud.

Derudover kan udfordringerne påvirke hastigheden af tilbud hos Toyota-forhandlere, da fejlen også rammer alle tilbud, som indeholder TFS.

Der arbejdes hos både Jyffi og os, for at løse udfordringerne.

Vi beklager de gener problemet måttet have været skyld i.

17-10-2024, kl. 08:30

Problemer med CPR nummer opslag ved oprettelse af kunde emne i AutoDesktop

Ved oprettelse af et emne i AutoDesktop hvor man benytter opslag på CPR nummer.
AutoDesktop henter oplysningerne på kunde emnet, men fjerner samtidig CPR nummeret ved en fejl.
Så sørg for at indtaste CPR nummeret en gang til inden kunde emnet gemmes.
Vi arbejder på at løse problemet.

Vi beklager de gener problemet måttet have været skyld i.

14-10-2024, kl. 13:37

LØST: Problemer med CarLite hjemmesider (Gælder dog kun BilInfo kunder)

Problemet er nu løst og kunder som benytter BilInfo som datakilde for deres hjemmeside (CarLite) kan igen søge på brændstoftyperne: Diesel og Benzin i diverse søgefunktioner.

Vi beklager de gener problemet måttet have været skyld i.

11-10-2024, kl. 17:01

Problemer med CarLite hjemmesider (Gælder dog kun BilInfo kunder)

Kunder som benytter BilInfo som datakilde for deres hjemmeside (CarLite), kan opleve problemer med at søge på brændstoftyperne: Diesel og Benzin i diverse søgefunktioner.

Vi arbejder på at løse problemet.

Vi skriver ud igen med ny status mandag d. 14/10-2024.

Vi håber på din forståelse og beklager de gener det medfører.

4-10-2024, kl. 10:50

LØST: Problemer med EasyBooking

Problemet er nu løst. Kunder, der har forsøgt at booke, mens fejlen stod på, er desværre nødsaget til at lave en ny booking.

4-10-2024, kl. 10:15

Problemer med EasyBooking

Vi oplevet i øjeblikket en fejl på EasyBooking (værkstedsbooking), som medfører, at der ikke kan bestilles tider. Vi arbejder på højtryk for at løse problemet.

Vi håber på din forståelse og beklager de gener det medfører.

4-10-2024, kl. 09:15

LØST: Problemer med forbindelsen til Dracar

Fejlen der var skyld i biler ikke kunne føres over fra Dracar til AutoDesktop er nu løst.
Biler der ikke er blevet overført fra Dracar til AutoDesktop pga. fejlen, skal gensendes.

Vi beklager de gener problemet måtte være skyld i.

3-10-2024, kl. 14:25

Problemer med forbindelsen til Dracar

Der er i øjeblikket problemer med forbindelsen mellem Dracar og AutoDesktop, hvilket medfører, at der ikke kan overføres oprettede biler fra Dracar.

Vi er i fuld gang med at fejlsøge og rette fejlen.

Vi beklager de gener problemet måtte være skyld i.

Oplever du driftsforstyrrelser?

Oplever du driftsforstyrrelser er du velkommen til at kontakte vores support via formularen nedenfor eller kontakte os på 88826260.